Praktik

2011-03-08 | 19:19:50
Fick ju ny praktikplats igår, så gjorde min första dag idag :D!
Och det gick bra faktiskt, utöver att jag råkade förstöra en kryddburk, fast det gjorde en kolega med 5 min senare xD Och den burken gick i lite mera bitar även vad min gjorde ;)! 
Plus att jag har fått två nya bästa vänner idag, min kära lilla kniv och kartongpressen :D! Massa kul!
Sen efter praktiken så shoppade jag och söta Amanda lite, innan vi sen tvättade min bil :D så duktiga vi är!

Men nu blir det plugg, om jag klarar mig ifrån migrän vill säga, som inte ser så lovande ut just nu! 
Och självklart så blir det semla också :D kan man ju inte missa idag :D!
I miss "my" boy :( I want it to be you and me again ! Dont you?
Puss J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback