Jippie!

2011-03-09 | 19:26:58
Rubriken stämmer in både posetivt och negativt!
Fick reda på idag att jag fick godkänt på mitt matteprov vilket är positvit :D! Och tror även att jag hänger med nu på det nya kapitlett i matten, och det bästa av allt ! Jag är i fas :D! Första gången sen jag började med matte c!
Sen åkte jag hemmåt och såg lite på Glee innan det blev Trollhättan en sväng, och lunch med Robert och sedan såg vi på The Vampire Diaries.!
Men dagens höjdpunkt måste vart när jag sedan gick tillbaka till bilen för att köra hem och ser att jag har fått en p-bot på 700kr :O! Tydligen så behövde man tillstånd för att stå där jag stod :o men det stod det INGEN ting om ju :S! Fan var arg jag blir ! Dagen som var så bra, slutar med ett helvete! Pluss att jag har massa plugg med.! Jippie som sagt !
Hoppas du kan få dagen att bli lite bättre sen killen! I Miss You! <3
Puss J!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback