Ny start?

2011-02-25 | 20:49:45
Dags att kanske börja blogga lite igen!

Året började helt underbart med en vecka i Madeira tillsammans med Emrik och hans familj! 
2 veckor senare blev jag singel! Ganska oväntat faktiskt! Men antar att det är sådant man får räkna med, att allt underbart inte kan förbli undderbart föralltid :(
Så dagarna den senaste månaden har bestått utav dagligt plugg, mycket röriga saker! 
Har känt mig en aning desperat till och med, har inte gjort någon ting annat än att hitta saker som jag kan sysselsätta mig med, har till och med skaffat mig en foderhäst ett par mil härifrån. Men vad gör man inte för att låta killen man älskar vara ifred för att kunna tänka och bara spendera tid med sig själv:(!
Tänk att jag till och med gjorde en tatuering som symboliserar kärleken som jag hade och fick besvarad i hela 2 års tid, och nu har jag bara kärlek kvar att ge utan någon som besvarar den!.

Skönt att få ha skrivit av sig lite faktiskt, men nu ska jag fortsätta plugga och kolla på flera avsnitt på 90210 , har sett 1½ säsong nu sen i lördags (A)!

God natt alla och ha en bra helg!!
Älskar serien !!
Puss J!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback