Måndag

2011-02-28 | 11:22:20
Ny dag, ny vecka och sista dagen på denna månaden!

Måndag, börjar skolan 13.00 idag, tror till och med att jag kommer inleda det med ett prov i Naturkundskap. 
Sista dagen på lovet har vart och helt ärligt så har jag pluggat exakt varenda dag, självklart har jag gjort annat med. Men pluuggandet har tagit den största tiden utav lovet!
Hoppas att det har lönat sig bara! Det märker vi idag efter provet.

Sen i eftermiddag/kväll så blir det förhoppningsvis Göteborg och få lite hjälp med mitt mattplugg som inte går allt för bra, och för att ha någon som helst chans inför provet på onsdag så har jag nog många timmar matte att se fram emot"/. Framförallt eftersom att jag har praktik hela dagen imorgon och inte hinner plugga då.

So wish me good luck ! Think i going to need it!

Have a nice day everyone :D! See ya;)

I really miss you and me :(!
Kiss J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback