Förvirrad

2011-04-01 | 12:05:40
Kändes lite som att allt skulle bli bra där ett tag, men förstår nu att det bara var en dröm!
Du frågade mig om ville komma och vara hos dig i 2nätter istället för 1, det gav mig faktiskt lite hopp om att du fortfarande hoppas! Och när jag kom ner så kändes allt så perfekt! Ville bara säga dem tre orden som jag vet att jag inte får och inte borde säga. Men det hade passat helt perfekt.
Så andra natten så viskade jag det till dig då du sov, och på något sätt så trodde jag att du hörde mig. Men bara valde att inte visa något tecken på att du gjorde det!.
Saknar verkligen det du och jag hade tillsammans, och fortfarande har faktiskt. Den magiska gnistan finns fortfarande kvar! Hoppas du en dag kommer förstå det med , och är villig att ge det ett nytt försök!

Kommer aldrig sluta älska dig! <3 You know that!!

PussJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback