JulLov

2009-12-16 | 22:10:58
Heej igen , första gången på hur länge sedan som hellst.


Men har inte haft någon fantasi till att skriva, och faktiskt inget sug till det heller. Vilket jag inte har nu heller, men såg länken och kände att jag kanske bör skriva några få rader i alla fall.

Som tex att det är jullov i övermorgon =D Fatta vad härligt ! Dock så jobbar jag lördagen, men det ska bli mysigt faktiskt, trots att jag hellst av allt hade velat påbörjat mitt jullov med en lugn helg tillsammans med älsklingen ! Men det kommer det med :)

Sen så till våren så händer det nya saker, som att vi ska få ny lärare i Svenska och en ny i Frisör, låter intressant faktiskt, ena läraren sade upp sig och den andra fick inte vara kvar (hon är gravid på köpet). Tråkigt nog så gillade jag våran Svenska lärare, hon var duktig faktiskt !. Sen vet jag även om att jag är en av dem få som verkar tycka det "/ , Tyvärr ! .

Undra vad som sker på fredagen nu då på avslutningen, allt som vart planerat är tydligen inställt. Tråkigt, för det hade blivit riktigt lyckat tror jag, men inte bara jag som bestämmer dock. Lite jobbigt att vara ordförande faktiskt, spec när man har extremt svårt för att prata inför folk.
Och så ska jag tydligen vara med och bestämma " stipendier " eller vad det nu var Pierre sade.

Som tur är så kommer Älskling till mig imorgon ! ska bli så underbart ! Har saknat han massor ! Skönt att han har permis nu i 3 veckor =D ÄLSKAR DET !!

Du och Jag föralltid Emrik ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback