Välkommen till min nya blogg!

2009-08-09 | 12:53:04
Då har man skaffat sig en ny blogg, för att börja om fråmn början igen.
Får hoppas på att det kommer gå bättre med denna bloggen , så jag inte slarvar lika mycket som jag gjorde på den förra.

Största skälet till att jag skaffar mig ny blogg nu för att börja blogga igen är endast för att min kille är i lumpen sen cirka 1vecka tillbaka. Vilket påverkade mig mera än vad jag anade, första tanken var liksom -
3veckor utan älsklingen vid sin sida, sen får man inte se han under veckorna. men på helgerna och vissa lov är han hemma.
Hur farligt kan det bli liksom ?
Men att känna den saknaden varje dag, och räkna dagarna neråt tills han ska komma hem igen, är otroligt jobbigt, trodde verkligen inte att saknaden kunde bli så stor !
Men uppenbarligen så kan den det. och tack vare det så förvånar det mig inte om den kan bli ännu större "/ . Jag törs inte veta.
Jag får höra hans röst varje kväll, det gör ju det hela bättre :) Men saknaden försvinner inte ändå, och den blir inte midre heller, utan snarare tvärs om .
Så borde det inte vara, men antar att det beror på att jag så gärna vill att han ska hem, och ännu mera vill jag ha hem han när han också vill hem .
Men men, 327 dagar som hela utbildningen är sammalagt kan inte vara så lång tid egentligen.
Midsommar helgen nästa år är allt som vanligt igen :) <3

Där har ni skället till varför jag funderar på att börja blogga igen, för att själv kunna se skillnaden sedan på en dag med älskling eller en period utan han, Jag själv har ju redan märkt vad som kan åstakomma utav det. men inte hur det blir åt det andra hållet sedan :)
Hoppas att kanske någon är intressead av att dela med sig av sina tankar sen genom en och annan komentar ;) <3

Puss på er <3
<3
En dag med älskling ute i
saknar dig Emrik !<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Välkommen och lycka till med din nya blogg :)

Kika gärna in i min blogg!

2009-08-09 | 12:56:51 | http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Fia - allt från musik till politik

Skulle du kunna rösta på mig i "veckans blogg" tävlingen? :)

http://josefsssson.blogg.se/2009/august/finalisterna.html

Jag är bidrag nummer 7 och skriv gärna tillbaka så jag kan tacka dig :)

Tack!

2009-08-09 | 13:37:35 | http://fiafiax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback