Sommarlovet börjar dra sig mot sitt slut. Jobbet med kanske ?

2009-08-09 | 14:42:34
Sommarlovet börjar dra sig mot sitt slut nu.
Så snart dags för skolan igen, endast 11dagar kvar.
Så vad sker fram tills dess?
eningen var ju att man först skulle jobba ett par dagar till, men det varkar som att det kan vara slut med det,
För att jag sjukanmälde mig en eftermiddag när jag mådde otroligt dåligt !
Men även för att jag ska fira min syster som blir 6år på måndag :) Grattis <3
För min chef så gick det helt okej, men tydligen inte för hans sambo, som fick ett litet spel på mig,
För jobbar inte jag så får hon vara själv i ladgården ett par dagar, och då måste ju hon mjölka, som alla på gården verkligen " älskar ". Eller också inte !
Men vad ska man göra när man är sjuk ? Bör man bli av med jobbet för det ?
Men men, får se vart det leder, antagligen så ringer dem till hösdten för att dem måsta ha folk åp helgerna, eller också får jag söka runt lite efter nytt jobb .
Och under tiden som jag letar jobb för helgerna, så har jag mera tid över till älsklingen när han kommer hem på helgerna och loven :D<3
Saknar tiden vi haft i sommar ! När vi ses igen så har precis sommarlovet slutat, och det är dax att börja ägna sig tid åt skolan igen.
Har en del att ta igen innan det sker , ligger efter lite grann.
men har endast mig själv att skylla !

Idag har vi även 10 veckor älskling :D
10 veckor jag aldrig kommer glömma, och mer ska det bli ! DU gör min dag, du är min sol, den luft jaste ha för att kunna andas ! Du är mitt allt ! <3


Jag älskar dig Emrik över allt annat !
Glöm aldrig det !
Kommer aldrig lämna din sida !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback