Skola

2009-08-25 | 11:14:49
Nu sitter man i skolan och har Svenska B.
Första riktiga lektionen denna terminen, vi läser om Antiken, (Hektors död)
Så vi har fått skriva lite ändringar typ, och fått läst lite urLitteraturen Lever. Och sedan svara på frgåor till texterna =]
Så nu blir det till att läsa ännu mera (Havet och den ensamme hjälten - Odysséen)
Låter riktigt intressant ju (A) ,
Sen är det snart rast, och då ska jag bleka Denice hår , vart fall utväxten =) Innan det är dax för Engelska B med Nadja.
Lockar inte riktigt lika mycket, men det går väl^^
Nu måste jag läsa :)
Ha det fint ;D

Saknar min Älskling !
Helt Mitt Hjärta Slår För Dig !
2Dagar kvar ! 56timmar :D ;) <3 hihihi
Bby ! Du är mitt allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback