Sista dagen för mycket nu !

2009-08-19 | 13:22:27
Den 20Augusti börjar närma sig och sommarlovet börjar dra sig mot sitt slut.
Ett steg in i helvetet igen, så trött på skolan .
Ett tag så önskade jag bara att sommarlovet skulle ta slut så att skolan kunde dra igång,
få träffa klassen , ha något att göra på veckorna.
Men nu längtar jag inte ett piss längre !
Jag vill inte träffa min klass :S , min vänner ? vilka är det ?
Mina riktigt vänner är dem jag har här hemma.
Men som frisören nämnde igår,
"dina klasskamrater behöver du bara stå ut med ett par år"
"linjen kommer bli ditt yrke"
"och dem vänner du väljer kommer bli en del av ditt liv"
Så äkta vänner och klasskompisar är extremt stor skillnad !

Men något annat bra med morgondagen är att min älskling,
Mitt liv! <3
Kommer hem :D <3
Saknar dig massor !
Det är tack vare han som sommaren har gått så fort <3, och det har vart underbart !
Bästa sommaren i mitt liv !
Och många fler ska det bli !
Jag älskar dig Emrik ! <3


Jag

Kommentarer
Postat av: Emrik

Vilken fin blogg du har gumman<3 jag känner mig verkligen omtyckt:D tack för att du finns!

2009-08-21 | 09:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback