Liseberg,

2009-08-13 | 17:22:13
Nu har jag inte skrivit sen i Måndags, fy på mig.

Men i Tisdags hann jag helt enkelt inte, var på Liseberg med Arvid, mycket trevligt och fint väder fick vi :)
Resan dit bestog av en hel del prat , även kortspel. tills vi märkte att det fattades ett kort i kortleken, och eftersom att vi hade fått bytt vagn pga 2 st mindre trevligt flikkor hade lite svårt att tugga tuggumi.
Så antog vi det att kortet måste legat kvar i den första vagen vi suttit i !
Och självklart så låg det där, men det vart inte helt ,
Utan det bestog snarare av mera delar än hela kortleken gör när den är komplet.
Vilket slutade sedan med att en av flikkorna fick sig en örfil under resans gång, vem den var av spelar ingen roll. Men hon vaknade inte av det , så uppenbarligen kunde det inte ha gjort så ont.
Sen så har dem mage till att säga till hon som kollar på biljeterna att vi har för hög musik . Men men, det struntade vi i (A) .
Sen var vi även 15min sena till göteborg , pga ljussignalerna tror jag dem sa. Men det gick allt bra ändå, och vi hittade till Liseberg vilket vi inte trodde att vi skulle göra faktiskt =P
Så efter att ha stått i kö sammalagt kanske 40min, så var vi inne :)
Så dagen spenderades i Göteborg med mycket överaskiningar och underbara skratt !
Och en trevlig hemfärd.

Dock så var det inte lika underbart att komma hem, lägga sig i sängen med 39.8 graders feber, och huvudvärk så det skriker om det !
Segt som in i helvete. Men antar att det var meningen att jag skulle bli sjuk efter en rolig dag :(

Men tack Arvid för en underbart rolig dag på Liseberg :)
Puss På Dig Gumman !


Kärlek<3

<3 Jag Älskar Dig Emrik !!
Hand i Hand !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback