Kärlek. <3

2009-08-14 | 23:28:08
Hur skulle jag någonsin kunna beskriva hur mycket jag Älskar DIG Emrik ?<3
Och även om jag skulle lyckas beskriva det , vilket är omöjligt. !
Skulle det vara tillräkligt ?
Tillräkligt mycket för att bevisa för alla mäniskor på denna jord, dig och framförallt mig själv ?
Att det är dig jag vill leva med !
Du är den person som jag vill spendera mitt liv med !
Det finns ingen som har lyckats stula mitt hjärta förut, aldrig på detta sättet.
 Det ända jag önskar är att du aldrig ger tillbaka det,
utan att du älskar det, och tar hand om det precis som om det vore ditt egna !
Det underbara är att jag vet att du kommer ta hand om det som om det vore gjort av glas, som sprack ifall du släppte blicken ifrån det.

Allt känns så himla enkelt och rätt när jag är med dig !
Som att alla hinder som fanns för min väg förut bara har rivits undan.
Istället så har allt blivit en stor grön äng med massa röda roser.

Jag älskar dig utav hela mitt hjärta Emrik !
Tänker aldrig lämna dig !
Me <3 you
<3 Forever <3

Hand i hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback