Grattis

2009-08-30 | 21:05:41
<3 Grattis Älskling 19 År Idag :D <3

Dagen har varit mycket bra :) , sov ganska länge, tills det var dax för frukost ^^ ,
Sedan ta bussen upp till Brålanda för att fira älsklingen med hans familj :) Mys !
<3 Mycket god mad, och trevliga bilder som Emma visade upp :) <3.
Tack för dagen, och helgen älskling ! <3


På tal om ingen ting då, från bra till dåligt. Så måste jag säga det att allt är verkligen så otroligt jobbigt !
Hemskt att ha dig ifrån mig och att känna som jag gör när jag vet hur du känner !
Vet att vi kommer klara detta tillsammans! Det tvivlar jag inte det minsta på !
Men det är påfrstande som jag vet inte vad !
Men vet att det kommer vara värt det i slut ändan <3 ,
Jag älskar dig E
mrik !
Du får mitt hjärta att slå !
<3 ! Föralltid jag <3 du ! <3




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback