Älskar dig <3

2009-08-09 | 16:38:48
Du vet att du är fridlyst, så vacker, helt unik, sagolik! <3 jag skulle segla över jordens alla hav.
Bränna mina fingrar på glöd, bara du stannar kvar.
Jag skulle fånga dig en stjärna från himlen, plocka ner månen å göra det om igen.
Det e inte slut än på många många år, det kommer aldrig vara riktigt över. Du kommer finnas i mitt hjärta så länge det finns liv på jorden!
Jag älskar dig mest, tänker aldrig släppa dig.<3
 Men till slut kommer den dag när någon som har makten ett steg över oss, bestämma att vi inte ska vara tillsammans längre, att livet har nått sitt slut för någon av oss,
men trots det är det ändå inte slut, det kan jag lova dig, ja det svär jag på!


Hittade texten på en annan tjejs bilddagbok, skrev om den en aning, men det stämmer så bra in på min kärlek till dig!
Jag älskar dig Emrik !<3


Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback